04.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Матэм. |
Грам |
Урок 109, с. 88 - 89 |
С. 89, № 9 |
05.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Бел.літ |
М. Пазнякоў |
С. 72 – 79, выразна |
С. 75 – 79, пытанні |
06.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Бел.мова |
Час дзеясловаў |
С. 108, пр.190, С.109, пр.191 |
Пр.194, правілы с. 96, 101, 105 |
06.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Анг.мова |
Давайце пойдзем на прагулку. Дрэва сезонаў |
С. 110 |
Пр. 3 |
05.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Фізічная культура і здароўе |
Скачкі ў даўжыню з месца штуршком дзвюма нагамі |
05.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадстаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Матэм |
Тона. Цэнтнер |
Урок 110, С.90 - 91 |
С. 89, № 9 |
06.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Руссск. яз. |
Написание ь после шипящих на конце существительных женского рода |
С. 77, упр. 141, 142 |
С. 78, упр. 144, |
07.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Русск. лит. |
Проверка сформированности читательских умений |
Т. Белозёров “Стихи, Г. Новицкий “Стихи” (интересные миниатюры выучить наизусть) |
07.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
|
Англійская мова |
Прыгоды брыдкага качаняці. Усе поры года. |
С. 111 |
Пр. 2 |
06.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Маляванне |
Вобразы вясны ў творах мастакоў- пейзажыстаў. Перадача стану і настрою прыроды. Вясна ў вёсцы. |
||||
Асновы бяспекі жыццядзейнасці |
Гігіена дыхання |
06.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Матэм. |
Табліца мер масы |
Урок 111, с. 92 – 93 № 1, 3,4, 2,8 |
С. 93, №10 |
07.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Бел.літ |
Іван Муравейка. «На вайне і не такое бывае» («Подзвіг ката Марціна» |
С. 81 - 85 |
Пераказ па плану 1. Вымушанае «сяброўства» ката Марціна з салдатамі-франтавікамі. 2. Сэнс яго «подзвігу». 3. Рызыкоўны ўчынак хлопчыка Віктара 4. Вобраз добразычлівага, спагадлівага і вынаходлівага байца франтавіка Перапечкі |
08.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Бел.мова |
Змяненне прошлага часу па родах |
С. 111 – 114, практ.19,197,198. Вусна 196 |
С. 115, практ 200 Правіла с. 112,113 |
08.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Анг.мова |
Жывёлы |
С. 115 |
Пр. 5 |
11.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Гадзіна здароўя і спорту |
Рухомыя гульні |
||||
Чалавек і свет |
Нервовая сістэма |
С.124 - 127 |
С. 126 - пытанні Скласці свой рэжым дня |
13.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
07.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Матэм. |
Множанне ліку на здабытак |
Урок 112, с. 94 – 95 № 1, 2, 3,5, 8,9 |
С. 95, №10 |
08.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Русск. лит. |
Урок внеклассного чтения “Книги о животных и природе” |
Рассказы писателей В. Бианки. Е. Чарушина. Н. Сладкова. М. Пришвина, Б. Житкова |
|
12.05.2020 |
|
Русск. яз. |
Имя прилагательное как часть речи |
С. 82 правило, С.82 упр. 149, с. 83 упр. 150, упр. 151 |
С.82 упр. 152, правило |
12.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Працоўнае навучанне |
Тэхналогія вязання ланцужка з паветраных петляў. |
14.05.2020 |
08.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Русский язык |
Роль имён прилагательных в речи |
С. 85, упр. 153 Правило с. 86 С. 86 – 87, упр. 155 Составить из слов предложения. Подчеркнуть имена прилагательные. 1.Постучит, пёстрый, дереву, по, дятел. 2. Клюв, у, крепкий, него. 3. Достаёт, дятел, вредных, языком, насекомых.
|
С. 87, упр. 156, правило с. 86, 82 |
12.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Фізічная культура |
Бег 30метраў з высокага старту |
|
|||
Музыка |
З чаго складаецца музычная мова |
11.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Бел. мова Анг. мова |
Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах Жывёлы |
1) Сад цвіце. Сад (__)цвіў. Яблыня цвіце. Яблыня (___цвіла. Дрэва цвіце. Дрэва (_____) цвіло. — Прачытайце сказы першага слупка. Вызначце час дзеясловаў. Ці змяніліся дзеясловы? — Прачытайце сказы другога слупка. Вызначце час дзеясловаў. Вызначце канчаткі дзеясловаў. Чаму ў дзеясловаў прошлага часу розныя канчаткі? — Вызначце род назоўнікаў. — Замяніце назоўнікі словамі, якія дапамагаюць вызначыць род. Запішыце ў дужках. Якога роду будуць дзеясловы? — Як вызначыць род дзеясловаў прошлага часу? Правіла с. 113,с. 113, пр. 197 |
С. 115, пр. 200, правіла с. 113 Пр. 1, с. 115 |
13.05.2020 12.05 |
zolotuha.school@tut.by |
Фізічная культура |
Скачкі ў даўжыню з малога (5-6 крокаў) разбегу |
|
zolotuha.school@tut.by |
||
Літ.чыт.. |
Б. Сачанка “Хлеб”, В. Шымух “Канікулы” |
С. 86 - 89 |
С. 86 – 89, выразна |
13.05 |
zolotuha.school@tut.by |
Матэматыка |
Замацаванне |
Урок 113, с. 96. №1, 2. 3, 4, 5, (2 сл.),7 |
С. 97, 3 10, 11 (1,2 сл.) |
12.05 |
12.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Русский язык |
Изменение имён прилагательных по числам и родам |
С. 91 – 97, упр. 162 устно, с. 93 правило,с. 93 упр. 164. С. 95 правило, с. 96 упр. 169 устно, с. 96 упр. 168, с.97 упр. 170 |
С. 98 упр. 172, правилы с. 93, 95 |
14. 05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Литературное чтение |
Научно-познавательная и художественная литература. В. Суслов “Кто сильнее” |
С.104 - 107 |
Выразительное чтение рассказа в. суслова “Кто сильнее” |
14.05.2020 |
|
Матэматыка |
Урок 115. Множанне трохзначнага ліку на адназначны. |
№2 запісаць выразы і знайсці іх значэнні №3 рашыць ураўненні №4 задача |
№8, №9 (2, 3 сл.) |
13.05. 2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Анг. мова |
У цырку |
Пр. 1, с. 117 |
13.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
|
Маляванне |
Перадача колеравага вобраза аб’ектаў і з’яў прыроды. Навальніца набліжаецца. Ветраны дзень |
||||
А Б Ж |
Шкода алкаголю і наркатычных рэчываў |
|
14.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Русский язык |
Сочинение по серии сюжетным рисункам и опорным словам “Сюрприз в рюкзаке с грибами” |
Упр. 199, с. 99-101 |
Повторение правил; существительное, прилагательное |
zolotuha.school@tut.by |
|
Литературное чтение |
Научно-познавательная и художественная литература. В. Суслов “Кто сильнее” |
С.104 - 107 |
Выразительное чтение рассказа Г. Снегирёвв “Отважный пингвинёнок |
19.05.2020 |
|
Матэматыка |
Урок 117. Множанне двухзначнага і трохзначнага ліку на адназначны з пераходам праз разрад |
С. 104 – 105, №1,2,3,4.6,8 |
zolotuha.school@tut.by |
||
Працоўнае навучанне |
Тэхналогия вязання вырабу кручком. Творчы праект “Аўтамабіль” |
15.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Русский язык |
Роль имён прилагательных в речи |
С. 85, упр. 153 Правило с. 86 С. 86 – 87, упр. 155 Составить из слов предложения. Подчеркнуть имена прилагательные. 1.Постучит, пёстрый, дереву, по, дятел. 2. Клюв, у, крепкий, него. 3. Достаёт, дятел, вредных, языком, насекомых.
|
С. 87, упр. 156, правило с. 86, 82 |
19.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Фізічная культура |
Бег 30метраў з высокага старту |
|
|||
Музыка |
З чаго складаецца музычная мова |
18.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Бел. мова |
Паўтарэнне. Тэкс. Сказ |
С. 121 – 126, адказаць на пытанні Пр. 223, 224, 225, 226, 228 |
С. 131, пр. 229 |
20.05.2020 г.. |
zolotuha.school@tut.by |
Літаратурнае чытанне |
В. Шымук “Канікулы” |
С.104 - 107 |
Вывучыць верш на памяць |
20.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Матэматыка |
Урок 118. Множанне трохзначных лікаў віду **0 на адназначны лік |
С. 106 – 107, № 1, 3, 2, 7 |
С.107, № 5 |
19.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Фізічная культура і здароўе |
Практыкаванні ў раўнавазе |
||||
Англійская мова |
Смешныя жывёлы |
Пр. 4, с. 131 |
19.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
19.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Русск. яз. |
Изменение глаголов по числам |
С. 106, упр. 181,182,184, правило с. 107 |
С. 109, упр. 186 |
21..05.2020 г.. |
zolotuha.school@tut.by |
Лит. чт. |
С. Сахарнов “Как краб кита из беды выручил” |
С. 114 - 118 |
Выразительное чтение сказки С. 117 - 118 |
21.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Маляванне |
Выразныя сродкі кампазіцыі. Выкарыстанне фармату нетрадыцыйных прапорцый. Вясновы луг. |
zolotuha.school@tut.by |
|||
Матэматыка |
Урок 119. Вуснае дзяленне трохзначнага ліку на аднозначны |
С. 110 – 111 №1, 2,7,3,6 |
С.111,№8 |
20.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
АБЖ |
Прафілактыка траўматызму |
zolotuha.school@tut.by |
|||
Англійская мова |
Шчаслівы гіпапатам |
С. 138, пр. 4 |
С. 138, пр. 4 |
20.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
20.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Бел. мова |
Паўтарэнне: значэнне слова |
С. 132 – 133, пр. 230 - 234 |
zolotuha.school@tut.by |
||
Літ. чыт. |
Праверка сфарміраванасці чытацкіх уменняў |
zolotuha.school@tut.by |
|||
Чалавек і свет |
Правілы здаровага ладу жыцця |
С. 136 - 137 |
С. 136, 137 пытанні |
27.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Матэматыка |
Урок 120 Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны лік |
С. 112 -113. №1, 2, 4, 8 |
С.113, №9 |
21.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
21.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Русск. яз. |
Изменение глаголов по временам |
Упр. 192, 193,194, 194,197 |
С. 118, упр. 201 |
26.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Лит. чт.. |
И. Соколов – Микитов “Ночной разбойник” |
С. 119-121 |
Текст “Филин”, пересказ |
26.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Працоўнае навучанне |
Тэхналогія вязання вырабу кручком |
zolotuha.school@tut.by |
|||
Матэматыка |
Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны лік |
С. 115, №1,3,2,6,7 |
С.113, №9 |
21.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
22.05.2020
Прадмет |
Тэма ўрока |
Вучэбныя матэрыялы |
Заданні для самастойнага рашэння |
Час прадастаўлення задання |
Спасылка на размяшчэнне дамашняга задання |
Русск. яз. |
Изменение глаголов прошедшего времеи по родам |
С. 119 – 122,упр. 202. 203, 204 |
С. 123, упр. 207, правило |
26.05.2020 |
zolotuha.school@tut.by |
Фізічная культура і здароўе |
Практыкаванні ў раўнавазе |
zolotuha.school@tut.by |
|||
Музыка |
Двухчасная форма |
zolotuha.school@tut.by |